Kirúgták Szekerest. Viszi az összes balhét?

FradiMob - 2014. december 30. kedd, 18:59

Az a bizonyos tehetősebb réteg volt az utolsó szeg...



A botrányt okozó szegedi kijelentése után hallottuk az Szekeresről, hogy a Luss megválik tőle. Nem mertük leírni, nehogy kubatovék csakazért se rúgják ki.

Szekeres ugye az FTC alkalmazottjaként illetve a stadiont építő Market embereként került a stadionüzemeltető cég vezetői székébe.

„A sokat támadott „tenyérleolvasós” beléptető rendszer bevezetésével sokan lemorzsolódtak, de jönnek helyettük majd mások” mondta akkor, és szerinte olyan szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, amire a klasszikus szurkolótáboruk nem megy el, de jóval szélesebb, tehetősebb csoportokat be tudnak vonzani.

A kérdés adott, milyen balhékat visz magával, milyen változásbeli lehetőségek adódnak most a klub vezetői előtt, visszamutogatva Szekeresre.


"Már nem Szekeres Tamás a Groupama Arénát üzemeltető LUSS Kft. ügyvezetője.

A Rangadó.hu értesülése szerint menesztették a Ferencváros új stadionját, a Groupama Arénát üzemeltető LUSS Kft. ügyvezetőjét, Szekeres Tamást.

A Fradi korábbi válogatott játékosa idén április óta töltötte be a posztot Európa egyik legnagyobb médiakonszernje, a Lagardere Unlimited Stadium Solutions magyarországi leányvállalatánál.

Érdeklődésünkre kedden este Szekeres csak annyit mondott, hogy jelenleg még ő az ügyvezető, de hamarosan valóban nem ő lesz – ez vélhetően annyit jelent, hogy a szerződését az ilyenkor megszokott módon december 31-i dátummal bontják fel.

Az egykor Norvégiában, Belgiumban és Németországban is futballozó hátvéd bővebben nem kommentálta információnkat, néhány nap türelmet kért, ezért egyelőre azt sem tudhatjuk pontosan, mi áll a távozása hátterében, és ki lesz az utódja a LUSS élén.

Szekeres a közelmúltban azért került a szurkolói érdeklődés középpontjába, mert a stadion vadonatúj gyepszőnyegének katasztrofális állapota miatt magyarázkodnia kellett, illetve egy szegedi előadáson olyan mondatai voltak, amelyek rosszallást váltottak ki a drukkerekből, de utólag kiderült, hogy a tudósító állítólag pontatlanul idézte, amit mondott."

rangado.hu

Utolsó módosítás 2014. december 30. kedd, 19:17

Copyright (C) 2010 FradiMob.hu - | Minden jog fenntartva