Kevesebb médiatámogatás.

FradiMob - 2017. február 20. hétfő, 18:27

A hatalom felvásárolta őket...


Még egy picivel nehezebb lesz ez a szkenner vagy főleg a Kubatov elleni háború.

Az elmúlt 3 évben több olyan média támogatója volt ennek az ügynek, melyek több százezres olvasóbázissal rendelkeztek.

Rendszeresen beszámolt az Szszjn törekvéseiről a Nemzeti Sport Online vagy éppen az Origo.hu is. A legnagyobbak. A két legnagyobb támogatónk.

De mindkettőt felvásárolta a hatalom, amelyhez Kubatov is tartozik. És nem állnak meg a fideszhez közeli emberek, mennek tovább, és lassan nem marad olyan újság,internetes újság,ahol az Szszjn harca pozitív színben lenne feltüntetve. Sőt, még csak be sem számolnak róla. vagy negatív színben tüntetik fel őket.

Mint most a debreceni akcióról.

Marad az index.hu vagy a 444.hu, a kérdés meddig. Az index már a célkeresztben van, őket is fel akarják vásárolni. A 444.hu-nál pedig a szurkoló az náci,nyilas és fasiszta,tehát ellenség. Szerencsénkre  Kubatovot is annak tekintik.

Akárcsak a szintén liberális Nyugat.hu esetében. Hozzájuk tartozik a rangado.hu akik egyelőre segítenek. Szinte csak ők számoltak be a szombati megjelenésünkről.

Még az nb1.hu sem írt semmit. (A csakfoci már a kezdetek óta szurkolóellenes.)

A tv csatornák közül az Rtl és a HírTv lehetne partner, a többi a fidesz irányítása alatt van.

Egyre kevesebb a súllyal rendelkező média támogató, ami inkább a politikusnak kedvez.

Még inkább szüksége lenne a kreativitásra, a meglepő és hatásos akciókra.

És bár a média nem számolt be róla, még inkább szükség lesz az ilyen debreceni megjelenés féle akciókra.

Utolsó módosítás 2017. február 21. kedd, 17:00

Copyright (C) 2010 FradiMob.hu - | Minden jog fenntartva